Перегляд за Автор "Кузнєцов, Олег Ілліч"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPhysical Training as an Element of Official Training of National Police Officers of Ukraine(2020) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehСтаття присвячена дослідженню фізичної підготовки як елементу складової службової підготовки працівників Національної поліції України, висвітленню проблемних питань, що виникають у процесі підготовки поліцейських та можливих шляхів покращення їх рівня у процесі службової діяльності. The article is devoted to the study of physical training as an element of the training of officers of the National Police of Ukraine, emphasizing the issues that appear in the training of police officers and possible ways to improve their level in the course of official activities.
- ДокументДеякі організаційні заходи щодо удосконалення вивчення тактичної медицини у ЗВО МВС України (на прикладі ОДУВС)(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023-06-02) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehНе тільки органи виконавчої влади, а й ЗВО МВС України приділяють на практиці достатньо уваги розвитку такого важливого напряму підготовки поліцейських, як тактична медицина, а засвоєні ними знань базових основ надання домедичної допомоги стануть корисними не тільки в умовах війни під час несення служби з охорони публічного порядку у прифронтових регіонах України, а й в подальшій службово-бойовій діяльності правоохоронців. Not only the executive authorities, but also the Ministry of Internal Affairs of Ukraine pay sufficient attention in practice to the development of such an important area of police training as tactical medicine, and the knowledge they have acquired of the basic principles of providing pre-medical care will be useful not only in war conditions when performing public security services order in the front-line regions of Ukraine, as well as in the further official and combat activities of law enforcement officers.
- ДокументДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНИХ НАРАТИВІВ ІНТЕРНЕТ-ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА СПОСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ ГРОМАДЯН В ПЕРІОД ЗАПРОВАДЖЕНОГО ВОЄННОГО СТАНУ (НА ПРИКЛАДІ ОКУПАЦІЇ УКРАЇНИ У 2022 РОЦІ)(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehАвтори, провівши аналіз стратегічних наративів вітчизняних засобів масової інформації та деяких мовних особливостей комунікації населення в умовах окупації можна зробити наступні уза- гальнення. 1. З метою забезпечення власної безпеки потрібно важно ставитися до інформації, яка зберігається на індивідуальних девайсах (телефонах, планшетах), не зберігати тривалий час фото та відеозообра- ження для уникнення непорозумінь з представниками військових структур країни-агресора. 2. Використання ненормативної лексики не тільки в засобах масової інформації, а й у повсякден- ному житті виправдано негативним ставленням до країни-окупанта в період воєнного стану. 3. Зневажливе ставлення до держави-окупанта та його керівника проявляється у формі написання цих особистих імен/назв з малої букви. Хоча це й неправильно з точки зору граматики та стилістики, має місце в реальному житті як відображення зневажливого ставлення до ворога в умовах військової окупації. The authors, having conducted an analysis of the strategic narratives of domestic mass media and the following generalizations can be made about some linguistic features of the population's communication under the conditions of occupation. 1. In order to ensure your own security, it is important to treat stored information with care on individual devices (phones, tablets), not to store photos and video images for a long time to avoid misunderstandings with representatives of the military structures of the aggressor country. 2. The use of profanity not only in mass media, but also in everyday life is justified by the negative attitude towards the occupying country during the period of martial law. 3. Contemptuous attitude towards the occupying state and its leader is manifested in the form of writing these personal names/titles with a lowercase letter. Although it is incorrect in terms of grammar and style, it has a place in real life as a reflection of the contemptuous attitude towards the enemy in the conditions of military occupation.
- ДокументДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ УРАЖЕННІ ХІМІЧНОЮ ЗБРОЄЮ (ГРАНАТАМИ) ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ ВНАСЛІДОК ЇЇ НЕЗАКОННОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДЕРЖАВОЮ-АГРЕСОРОМ(Одеса: ОДУВС, 2022-11-30) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehЯк узагальнення щодо надання домедичної допомоги потерпілим при застосуванні різних агресивних речовин як хімічної зброї можна стверджувати про необхідність дотримання таких підходів, як: 1) у разі хімічної атаки, за порадами експертів, уникати відкритої місцевості; 2) у цьому випадку безпечніше перебувати в квартирі, особливо на верхніх поверхах будинків, проте житло треба зробити максимально герметичним; 3) у той же час розрізнити отруйну речовину більшість звичайних громадян самостійно не зможуть, тому треба шукати офіційну інформацію про хімічну атаку та дотримуватися рекомендацій органів влади чи спеціалізованих служб. As a generalization regarding the provision of first aid to victims of the use of various aggressive substances as chemical weapons, it is possible to assert the need to follow such approaches as: 1) in the event of a chemical attack, according to the advice of experts, avoid open areas; 2) in this case, it is safer to stay in an apartment, especially on the upper floors of buildings, but the housing should be made as airtight as possible; 3) at the same time, most ordinary citizens will not be able to distinguish a poisonous substance on their own, so it is necessary to look for official information about a chemical attack and follow the recommendations of authorities or specialized services.
- ДокументМІКРОТАРГЕТИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ЗБОРУ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ЗАЛИШЕНИМИ КОРИСТУВАЧЕМ «ЦИФРОВИМИ СЛІДАМИ» У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (ІНШИХ КОМП’ЮТЕРНИХ РЕСУРСАХ) ДЛЯ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБУ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehЗастосування мікротаргетингу варто розглядувати як простий і дешевий інструмент, котрий дозволяє суб’єктам господарювання чи окремим політикам економити значні кошти, а також забезпечувати людей необхідною інформацією. Суть мікротаргетингу як технології базується на задоволенні зацікавленими ко- рпораціями чи політиками особистісних потреб інтернет-користувачів через пропоновану їм рекламу, опирається на попередніх дослідженнях інформації про особу. Зазначена інтернет-технологія має ряд переваг, особливо у політичному контексті, робить життя людини більш комфортним. The use of microtargeting should be considered as a simple and cheap tool that allows business entities or individual politicians to save significant money, as well as provide people with the necessary information. The essence of microtargeting as a technology is based on the satisfaction by interested corporations or politicians of the personal needs of Internet users through the advertising offered to them, based on previous research of information about the person. This Internet technology has a number of advantages, especially in the political context, it makes human life more comfortable.
- ДокументПравила та порядок накладання поліцейськими імобілізаційних шин при переломах кісток, вивихах суглобів та інших ушкодженнях у потерпілих(Одеса: ОДУВС, 2023-04-14) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehУ роботі звернуто увагу на важливість підготовки поліцейських до надання домедичної допомоги потерпілим особам при виявленні в них переломів кісток, вивихів суглобів та інших ушкоджень під час несення правоохоронцями служби з охорони громадського порядку. Розкрито мету застосування шин при зазначених вище тілесних ушкодженнях у потерпілих, проведено класифікацію існуючих видів табельних шин, в тому числі за матеріалом їх виготовлення, а також можливість використання для цього підручних засобів. Охарактеризовано загальні принципи, порядок і правила накладання шин на кінцівки при відкритих та закритих переломах, при травмах з кровотечею тощо. The work draws attention to the importance of training police officers to provide first aid to injured persons when they discover bone fractures, joint dislocations, and other injuries while law enforcement officers are on duty to protect public order. The purpose of using tires for the above-mentioned injuries to the victims was revealed, the existing types of tires were classified, including according to the material of their manufacture, as well as the possibility of using improvised means for this. The general principles, procedure and rules for applying splints to limbs in open and closed fractures, in injuries with bleeding, etc., are described.
- ДокументПРЕВЕНТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЮРИДИЧНА КАТЕГОРІЯ: ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПІДРОЗДІЛАМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ ПРЕВЕНТИВНИХ ЗАХОДІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ(Одеса: ОДУВС, 2018-11-02) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehЗ метою своєчасного попередження вчинення злочинів працівники оперативних підрозділів поліції мають ефективно діяти в частині взаємодії або ініціації такої діяльності, зокрема, такими методами:1) шляхом законного реагування на факти правопорушень; 2) організації роботи гласних і негласних штатних та позаштатних працівників; 3) завдяки конфіденційному співробітництву чи шляхом опосередкованих заходів впливу. In order to prevent the commission of crimes in a timely manner, employees of operational units of the police must act effectively in terms of interaction or initiation of such activities, in particular, by the following methods: 1) by legally responding to the facts of offenses; 2) organization of the work of public and private full-time and freelance workers; 3) thanks to confidential cooperation or through indirect measures of influence.
- ДокументПРИМИРЕННЯ МІЖ ПОТЕРПІЛИМ І ПРАВОПОРУШНИКОМ ЯК ВИД МЕДІАЦІЇ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ(Одеса: ОДУВС, 2019-05-30) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehАвторами констатується, що медіація між потерпілими та правопорушниками є найпоширенішою формою відновного правосуддя у Європі. Безумовно, запровадження медіації в України проходить тільки етап становлення, існують як правові утруднення щодо прийняття та впровадження у практику відповідної нормативно-правової бази, так і деякі суб’єктивні передмови щодо несприйняття нововведень фахівцями судової чи правоохоронної діяльності, а також пересічними громадянами. Зокрема, потребує удосконалення професійна підготовка правоохоронців щодо усунення існуючих недоліків у їх комунікативній культурі при взаємодії з суб’єктами публічної безпеки. The authors state that mediation between victims and offenders is the most common form of restorative justice in Europe. Undoubtedly, the introduction of mediation in Ukraine is only in the formative stage, there are both legal difficulties regarding the adoption and implementation of the relevant legal framework in practice, as well as some subjective prefaces regarding the non-acceptance of innovations by experts in judicial or law enforcement activities, as well as by ordinary citizens. In particular, the professional training of law enforcement officers needs to be improved in order to eliminate existing deficiencies in their communicative culture when interacting with public security subjects.
- ДокументСучасні підходи нового курсу стрільб для поліцейських як сприятливі педагогічні умови для удосконалення вогневої підготовки слухачів первинної професійної підготовки(Одеса: ОДУВС, 2017) Вайда, Тарас Степанович; Кузнєцов, Олег ІллічУ статті проводиться аналіз нововведень нормативного документу Курсу стрільб - 2016 р. для поліцейських.
- ДокументЩОРІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ПОСТІЙНОГО ТА ЗМІННОГО СКЛАДУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МВС УКРАЇНИ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА СТАНОМ ЇХ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ І ЗДОРОВ’Я(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2018) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehУ статті на основі аналізу соціально-економічних факторів громадсько-політично- го життя української держави в сучасних умовах з урахуванням фактичної окупації сусідньою країною-агресором окремих територій на півдні та сході країни визначено актуальність і підтверджено доцільність запровадження щорічного тестування фі- зичної підготовленості населення України як однієї з умов забезпечення її (держави) обороноспроможності, підтримання належного правопорядку в суспільстві шляхом здійснення моніторингу за рівнем фізичної підготовки фахівців-правоохоронців, майбутніх юристів та інших працездатних верств суспільства. У роботі обґрунтована методика оцінювання фізичної підготовленості курсан- тів, студентів і постійного складу ЗВО під час проведення їх щорічного тестування (на прикладі відокремленого відомчого навчального закладу МВС України). Ос- новними її (методики) компонентами є конкретизація необхідних організацій- но-управлінських вимог до порядку проведення масового заходу та дотримання нормативних (спеціальних) педагогічних умов, що характеризують експеримен- тальну базу дослідження й забезпечують успішність тестування як констатуваль- ного експерименту. До організаційно-управлінських вимог зараховано такі: 1) розроблення організа- ційно-розпорядчого документа щодо належної підготовки та здійснення чіткого оці- нювання фізичної підготовленості постійного й змінного складу ЗВО; 2) створення та затвердження складу комісії з організації та проведення передбачених заходів; 3) ви- значення періоду часу, протягом якого здійснюватиметься тестування з фізичної підготовки; 4) уточнення місця виконання окремих нормативів; 5) конкретизація часу проведення тестування згідно з узгодженим графіком стосовно кожного на- вчального підрозділу (взводу, групи); 6) підведення підсумків тестування, формуван- ня й узагальнення висновків, надання пропозицій щодо покращення стану фізичної підготовки у ЗВО. До нормативних (спеціальних) педагогічних умов проведення щорічного оціню- вання фізичної підготовленості постійного та змінного складу ЗВО зараховано низ- ку елементів: 1) виконання учасниками з урахуванням їхньої статі й віку комплек- су передбачених тестів і нормативів для інтегрованого визначення загального рівня фізичної підготовки кожного; 2) проведення цільового інструктажу з контингентом учасників масового заходу, котрі складатимуть нормативи; 3) уточнення кількості експериментальних груп і їх чисельності; 4) урахування стану здоров’я учасників тес- тування та їх бажання (для осіб, із якими не проводяться заняття з фізичного вихован- ня згідно з навчальним планом); 5) формування підсумкової оцінки рівня фізичної підготовленості кожного учасника та визначення узагальненого рівня з тестованих якостей щодо навчального підрозділу (закладу) загалом. За підсумковими результатами складання нормативів усіма категоріями учасників ЗВО впродовж визначеного терміну тестування нами встановлено домінування до- статнього рівня фізичної підготовленості постійного та змінного складу Херсонського факультету (становить 61,8% від загальної кількості осіб, які оцінювалися у 2017 році, та 56,2% − відповідно у 2018 році). З метою подальшого вдосконалення фізичної підготовленості постійного та змін- ного особового складу ЗВО запропоновано такі організаційно-педагогічні підходи та заходи: 1) активізувати залучення більшої кількості курсантів і студентів до участі в роботі спортивних секцій; 2) підвищувати мотивацію та відповідальне ставлення постійного атестованого складу (поліцейських) до відвідування занять із фізичної підготовки й тактики самозахисту в системі службової підготовки правоохоронців; 3) стимулювати кращих спортсменів навчального підрозділу, популяризувати їхні досягнення в ЗМІ; 4) приділяти ЗВО більшу увагу розвиткові матеріально-технічної бази для занять фізичною культурою та спортом; 5) як планувати і проводити систе- матичні змагання і самому навчальному закладі, так і сприяти участі його представ- ників у спортивних заходах різного рівня, що проводяться багатьма іншими суб’єкта- ми в галузі фізичної культури та спорту. In the article on the basis of analysis of socio-economic factors of public-political life of the Ukrainian state in modern terms, taking into account actual occupation by the nearby country-aggressor of some territories in the south and east of the country the relevance and feasibility of introducing annual testing of physical preparedness of population of Ukraine are certain as one of terms of providing of its (state) defensive capacity, maintenance of the proper law and order in a society by realization of monitoring of the level of physical training of future specialists and other able-bodied layers of society. The work substantiates the methodology for assessing the physical preparedness of cadets, students and permanent staff of the institution of higher education (hereinafter – IHE) in conducting their annual testing (on the example of a separate departmental educational institution of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine). Its main (method) components are the specification of the necessary organizationally-administrative requirements to the order of realization of mass measure and observance of normative (special) pedagogical terms which characterize the experimental base of research and provide testing success as a confirmatory experiment. To the organizationally-administrative requirements the following are attributed: 1) development of organizationally-prescriptive document on the proper preparation and implementation of a clear assessment of the physical preparedness of the permanent and variable staff of the IHE; 2) the creation and approval of the composition of the commission for the organization and conduction of the foreseen measures; 3) determination of the period of time during which the physical training test will be conducted; 4) clarification of a place of implementation of separate standards; 5) specifying the time of testing in accordance with the agreed schedule for each training unit (platoon, group); 6) summing up the testing, forming and summarizing the conclusions, providing suggestions for the improvement of the state of physical preparation in IHE. To the normative (special) pedagogical terms of realization of annual evaluation of physical preparedness of permanent and variable staff of the IHE the next elements are attributed: 1) implementation by participants of complex of the foreseen tests and norms taking into account their sex and age for integrated determination of general level of physical preparation of everybody; 2) conducting a target briefing with a contingent of participants in a mass event, who will pass standards; 3) clarification of amount of experimental groups and their quantity; 4) taking into account the state of health of participants of testing and their desire (for persons with whom there are no physical education classes according to the curriculum); 5) forming of final estimation of level of physical preparedness of every participant and definition of the generalized level of tested qualities in relation to the training unit (institution) as a whole. According to the final results of the drafting of standards by all categories of participants of the IHE during a certain period of testing, we have established the dominance of a sufficient level of physical preparedness of permanent and variable staff of the Kherson faculty (folds 61.8% from the general amount of persons who were estimated in 2017, and 56.2% − accordingly in 2018). With the purpose of further improvement of physical preparedness of permanent and variable staff of IHE the next organizationally-pedagogical approaches and measures are offered: 1) to activate bringing in of greater amount of cadets and students to participating in work of sporting sections; 2) to promote motivation and responsible attitude of the permanent attested staff (policemen) to attendance of physical education classes and tactic of self-defence in the system of official preparation of law enforcement officers; 3) to stimulate the best sportsmen of educational subdivision, to popularize their achievement in mass-media; 4) to spare greater attention of IHE to development of material and technical base for engaging in a physical culture and sport; 5) to plan and conduct systematic competitions both in educational establishment and to assist participating of its representatives in the sporting measures of different levels, which are conducted by many other subjects in the branch of physical culture and sport.
- ДокументІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАСОБИ БРОНЕЗАХИСТУ ПРАВООХОРОНЦІВ: ДЕЯКІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА КАТЕГОРУВАННЯ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-27) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehАвторами доводиться, що підтримання у справному стані засобів індивідуального бронезахисту і засобів активної оборони підвищує ефективність дій працівників поліції під час охорони громадського порядку та забезпечення публічної безпеки громадян у відповідності до вимог Закону України «Про Національну поліцію». The authors prove that the means are maintained in good condition increases individual armor protection and means of active defense effectiveness of actions of police officers during public protection order and ensuring public safety of citizens in accordance to the requirements of the Law of Ukraine "On the National Police".
- ДокументІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ПРАВОВОГО НІГІЛІЗМУ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ(Одеса: ОДУВС, 2018-03-30) Вайда, Тарас Степанович; Vaida, Taras; Кузнєцов, Олег Ілліч; Kuznietsov, OlehНа думку авторів, причин культурної та правової відсталості українського народу багато. Вони глибоко вкоренилися як в особливостях його історії, так і в формуванні національного характеру. Слід зазначити, що перераховані негативні якості українського народу не унікальні, вони притаманні багатьом іншим народам, в тому числі й європейським. Різниця лише в тому, що наш народ не вміє, а швидше за все, і не хоче мати таку владу, яка тримала б його в жорстких рамках законності і правопорядку. Порядку немає не тільки тому, що верхи не можуть його встановити, але і тому, що низи його не хо- чуть. Суспільство в силу колосальної цивілізаційної відсталості ще не сприймає всіх переваг того, що не- обов'язково бити людину по голові для сприйняття нею навичок пристойності – щоб не крав, не зловжи- вав, дотримувався всіх встановлених державою правил поведінки і т.д. Головною ідеєю розвитку української держави, як і інших успішних багатонаціональних держав, має бути побудова правової, культурної, економічно розвиненої держави, де людині буде комфортно жити не- залежно від того, якою мовою вона розмовляє і яку релігію сповідує, який начальник нею командує, де править закон, а де начальник. Саме на досягнення цих цінностей потрібно консолідувати суспільство. Його об'єднання має ґрунтува- тися на повазі прав кожної людини, на забезпеченні високої культури поведінки людей, законності і пра- вопорядку, на повазі до закону як фундаменту кожної держави, на підйомі економіки країни. Суворе дотримання закону всіма членами суспільства – це основа загального успіху та успіху кожного. У цивілізованому світі знають: там, де не панує закон – там хаос і безлад, там бідність і безправ'я. According to the authors, there are many reasons for the cultural and legal backwardness of the Ukrainian people. They are deeply rooted both in the peculiarities of its history and in the formation of the national character. It should be noted that the listed negative qualities of the Ukrainian people are not unique, they are characteristic of many other peoples, including European ones. The only difference is that our people cannot, and most likely, do not want to have such power that would keep them within the strict framework of legality and law and order. There is no order not only because the top cannot establish it, but also because the bottom does not want it. Due to the colossal civilizational backwardness, society does not yet perceive all the advantages of the fact that it is not necessary to beat a person on the head in order for him to learn the skills of decency - so that he does not steal, abuse, observe all the rules of behavior established by the state, etc. The main idea of the development of the Ukrainian state, like other successful multinational states, should be the construction of a legal, cultural, economically developed state, where a person will live comfortably regardless of what language he speaks and what religion he professes, which chief commands him, where the law rules , and where is the boss? Society needs to be consolidated to achieve these values. Its association should be based on respect for the rights of every person, on ensuring a high culture of human behavior, legality and law and order, on respect for the law as the foundation of every state, on the rise of the country's economy. Strict adherence to the law by all members of society is the basis of everyone's overall success and success. In the civilized world, they know that where the law does not rule, there is chaos and disorder, there is poverty and lawlessness.